همدان نامه

همدان پایتخت تاریخ وتمدن

استاندار همدان: جشنواره زمستانی، فرصت معرفی جاذبه‌های کم‌نظیر همدان است

علی‌محمد آزاد در کارگروه میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری همدان با بیان اینکه گردشگری زمستانه همدان نباید تنها به برگزاری جشنواره منحصر شود، افزود: آنچه در زمینه گردشگری زمستانی مد نظر است تثبیت گردشگری این فصل است به طوری که جشنواره زمستانی تنها یکی از معیارهای این امر به شمار می‌رود.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:,ساعت 17:30  توسط محمد گلزار 

نعمتی:طرح انتزاع هفته آینده در صحن علنی مجلس اعلام وصول می شود

رئیس کمیسیون مشترک طرح انتزاع اختیارات و وظایف بخش کشاورزی از وزارت صنعت، معدن و تجارت به وزارت جهاد کشاورزی مجلس از اعلام وصول طرح انتزاع در جلسات هفته آینده مجلس خبر داد.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:,ساعت 16:59  توسط محمد گلزار 

خجسته:پیش‌بینی استقلال مالی احزاب سیاسی کشور در قانون جدید

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس از پیش‌بینی استقلال مالی احزاب سیاسی کشور در قانون جدید، گفت: بررسی اصلاح قانون احزاب کشور هفته آینده در کمیسیون شوراها آغاز می‌شود.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:,ساعت 16:56  توسط محمد گلزار 

خجسته: فرهنگ آمریکایی در حال احتضار است

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس با اشاره به رواج خشونت‌های اجتماعی در آمریکا گفت: خشونت‌های اجتماعی در آمریکا ناشی از بی‌عدالتی‌های اجتماعی در این کشور است و این گونه حوادث آمریکا را به روطه نابودی می‌کشاند.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:,ساعت 16:53  توسط محمد گلزار 

سنایی: محورهای پنج‌گانه اجلاس خزر

رئیس کارگروه خزر با بیان اینکه اجلاس خزر در روزهای ۲۸ و ۲۹ دی ماه برگزار می‌شود، تاکید کرد: دستور کار اجلاس خزر در جلسه هفته گذشته کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با حضور استاندار مازندران تنظیم شد.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:,ساعت 22:3  توسط محمد گلزار 

کارخانه ای:صدور 100 دستور توسط وزرا برای حل مشکلات همدان

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری نشست‌های مفصل کاری با هشت وزیر کابینه در مورد مسائل استان اظهار کرد: تاکنون با وزرای «نفت»، «راه و شهرسازی»، «نیرو»، «جهاد کشاورزی»، «ورزش و جوانان»، «صنعت، معدن و تجارت» و «تعاون، کار و رفاه اجتماعی»، «وزیر کشور» و چندین مدیرعامل سازمان‌های مستقل چون تأمین اجتماعی جلسات مشترکی برگزار و در مورد مهمترین مسائل و مشکلات استان رایزنی شده است.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:,ساعت 1:41  توسط محمد گلزار 

نعمتی:دولت باید دست از سر صنایع بردارد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به بحران مناطق صنعتی کشور، گفت: مشکلاتی که امروزه برای صنایع کشور وجود دارد یکی از دغدغه‌های همه مسوولان به ویژه کمیسیون صنایع و اصل ۴۴قانون اساسی مجلس است و برای فعال‌سازی مناطق صنعتی کشور برنامه‌هایی در دستور کار مجلس وجود دارد.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:,ساعت 1:35  توسط محمد گلزار 

پور مختار:حکومت اردن در اعطای آزادی سیاسی به مردم خساست نکند

رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی با یادآوری شدت گیری اعتراضات مردمی در اردن، گفت: حاکمان عرب منطقه در اعطای آزادی‌های سیاسی و


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:,ساعت 1:32  توسط محمد گلزار 

سنایی از اجلاس مسکو خبرداد: اعلام آمادگی هیات پارلمانی روسیه برای سفر به ایران

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه کشورهای شرکت‌کننده در اجلاس مسکو مداخلات آمریکا در دیگر کشورها را به اسم اشاعه دموکراسی محکوم کردند افزود: درحاشیه این اجلاس هیات پارلمانی روسیه برای سفر به ایران در اواخر ماه فوریه اعلام آمادگی کرد.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:,ساعت 1:30  توسط محمد گلزار 

خجسته: غرب مقابله با جبهه مقاومت را از سوریه آغاز کرده است

رئیس کمیسیون شوارها و امور داخلی کشور مجلس، گفت: استکبار جهانی با یاری گرفتن از جبهه سازشکار به رهبری عربستان و قطر قصد تخریب جبهه مقاومت را دارد و این کار را از سوریه که به عنوان حلقه طلایی جبهه مقاومت معرفی می‌شود،شروع کرده است.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 25 آذر 1391برچسب:,ساعت 18:13  توسط محمد گلزار 

آریایی نژاد:ناکامی های استکبار جهانی ناشی از تاثیر انقلاب ایران است

ˈاحمد آریایی نژادˈ در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر افزود: رژیم صهیونیستی که پیش از این موفقیت هایی را به دست آورده بود، در جنگ هشت روزه در غزه شکست خورد.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  جمعه 24 آذر 1391برچسب:,ساعت 23:33  توسط محمد گلزار 

سنایی:ایران ‌بسیاری از تهدیدهای بزرگ را با ‌سربلندی پشت سر گذاشته‌ است

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در یادواره شهید طالبیان و 4 هزار و 900 شهید فرهنگی کشور با بیان اینکه اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران برگرفته  از فرهنگ شهادت، ایثارگری و فداکاری است، اظهار داشت: تاکنون از خلوص، ایثارگری و شهادت خسارتی ندیده‌ایم بلکه این خصایص سبب اعتلای کشور جمهوری اسلامی ایران شده است.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:,ساعت 21:23  توسط محمد گلزار 

سنایی:ظرفیت روسیه در برابر غرب محدود است

نماینده مردم نهاوند سی یاداشتی در سایت شخصی خود اشاره به موقعیت روسیه در معادلات جدید دارد وطی آن به جایگاه روسیه در مقابله با کشورهای غربی اشاره دارد


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهار شنبه 22 آذر 1391برچسب:,ساعت 23:45  توسط محمد گلزار 

«خجسته» نماینده معین حوزه انتخابیه «تویسرکان» شد

مقرر شد فعلاً آقای خجسته کارهای مربوط به تویسرکان را انجام دهد تا انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس نهم همزمان با یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار و نماینده تویسرکان توسط مردم تأیید شود. ماینده معین برای تویسرکان بنا به درخواست مردم این حوزه انتخابیه، برگزیده شد.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهار شنبه 22 آذر 1391برچسب:,ساعت 23:41  توسط محمد گلزار 

کارخانه ای:تأمین اعتبار راه‌اندازی واحد جدید نیروگاه شهید مفتح

ابراهیم کارخانه‌ای در همدان با اشاره به پیگیری‌هایش در ارتباط با تأمین اعتبار به منظور راه‌اندازی یک واحد جدید سیستم خنک‌کننده در نیروگاه شهید مفتح اظهار داشت: این مهم با دستور صریح وزیر نیرو به زودی اجرایی می‌شود.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهار شنبه 22 آذر 1391برچسب:,ساعت 22:57  توسط محمد گلزار 

فامیل کریمی:مزارع سبزی و صیفی کاری همدان با آب بهداشتی آبیاری شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت:مزارع سبزی و صیفی کاری این استان باید با آب سالم و بهداشتی آبیاری شود تا ازبروز بیماری های عفونی جلوگیری شود.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:,ساعت 22:34  توسط محمد گلزار 

همدان رکوردار سالمترین میوه و صیفی جات کشور شد

قائم مقام سازمان جهادکشاورزی استان همدان گفت : بر اساس اعلام شهرداری تهران مطابق برآنالیزهای دانشگاه تهران از میادین میوه و صیفی جات پایتخت ، سالمترین محصولات ارائه شده در بین استانهای کشور مربوط به استان همدان است .


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:,ساعت 22:21  توسط محمد گلزار 

سردخانه های همدان مملو از مرغ و گوشت است

ˈنصرت الله چهاردولیˈ  مدیرکل پشتیبانی امور دام همدان اظهار داشت: این اقدام اداره کل پشتیبانی امور دام در راستای برنامه های دولت خدمتگذار جهت تامین کالاهای اساسی، تاکنون بی سابقه بوده است.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:,ساعت 22:15  توسط محمد گلزار 

پور مختار:کمیسیون اصل 90 نحوه اجرای فرامین رهبری در سه قوه را بررسی می کند

رییس کمیسون اصل نودم قانون اساسی مجلس شورای اسلامی گفت: کارگروهی نحوه اجرای فرامین و منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی توسط دستگاه های زیر مجموعه سه قوه مقننه، مجریه و قضاییه را بررسی می کند.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:,ساعت 22:8  توسط محمد گلزار 

سنایی:ساخت خوابگاه از نیازمندی‌های نهاوند است

  مهدی سنایی  نماینده مردم نهاوند در مجلس در مراسم تجلیل از دانشجویان برتر و نمونه دانشکده پیراپزشکی نهاوند دانشجویان را زبان زنده و گویای کشور خواند و اظهار داشت: بخشی از موفقیت کشور مرهون تلاش این قشر است.

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:,ساعت 22:2  توسط محمد گلزار 

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 13 صفحه بعد