همدان نامه

همدان پایتخت تاریخ وتمدن

دردسر هولوکاست برای ظریف

تعداد امضاهای سوال نمایندگان از وزیر خارجه پیرامون هولوکاست و رژیم اشغالگر قدس به ۷۰ رسید.

روزنامه آرمان- میثم سعادت: در روزی که خبر رسید نمایندگان از استیضاح نعمت‌زاده منصرف شده‌اند، در گوشه‌ای دیگر از مجلس عَلَم یک استیضاح دیگر بلند شد. این بار وزیر خندان و موفق دولت که یک بار هم طعم کارت زرد مجلس را چشیده است در معرض استیضاح نمایندگان مجلس قرار گرفته است. محمدجواد کریمی‌قدوسی که در این مدت در صف اول انتقاد از دولت قرار داشته است اعلام کرده تعداد امضاهای سوال از وزیر خارجه پیرامون هولوکاست و رژیم اشغالگر قدس به ۷۰ رسید. نماینده مشهد گفته این سوال به وزارت خارجه رسیده و در اولین جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد. نمایندگان مجلس طی سوالی خواستار پاسخگویی محمدجواد ظریف وزیر خارجه درباره اظهاراتش پیرامون رژیم اشغالگر قدس و هولوکاست شدند. در خلاصه این سوال آمده «علت انفعال در نظرات شما در موضوع رژیم حرامزاده اسرائیل و هولوکاست چیست؟»


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یک شنبه 27 بهمن 1392برچسب:,ساعت 20:50  توسط محمد گلزار 

انتخابات میان دوره‌ای‌ مجلس شورای اسلامی در نهاوند و تفت آبان 93 برگزار می‌شود
رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس از برگزاری انتخابات میان دوره ای مجلس در شهرستانهای "نهاوند"و "تفت و میبد" را آبان ۹۳ خبر داد./
 
امیر خجسته در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، گفت: حضور نماینده در هرمنطقه عامل پیشرفت، توسعه و پیگیری امور است، از این رو با توجه به اینکه حوزه های انتخابیه "نهاوند" و "تفت و میبد" فاقد نماینده هستند، در کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور موضوع مورد بررسی قرار گرفت و دولت موظف به برگزاری انتخابات میان دوره ای شد.

ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یک شنبه 27 بهمن 1392برچسب:,ساعت 20:42  توسط محمد گلزار 

کارخانه ای :حضور یکپارچه و دهها میلیونی؛ گزینه اصلی مردم ایران برای یاوه گویان

ملت ایران امروز با حضور ده ها میلیونی خود در قالب اقیانوسی از امواج انسانی، با شعار مرگ بر امریکا اتحاد و همبستگی و اقتدار خودشان را در دفاع از آرمانهای امام راحل، ارزشهای انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری برای جهانیان به نمایش گذاشت.

ابراهیم کارخانه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت با اشاره به حضور بی سابقه و ده ها میلیونی مردم استان همدان در راهپیمایی 22 بهمن، گفت:  اگر چه یاوه گویان دائما مطرح می کنند گزینه های آنها روی میز است امروز ملت ایران هم گزینه اصلی خود   را که حضور یکپارچه و ده ها میلیونی در راهپیمایی 22 بهمن با  عزمی راسخ  بود،  را برای مستکبران روی میز  قرار داد.

.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یک شنبه 27 بهمن 1392برچسب:,ساعت 20:35  توسط محمد گلزار 

مشروح سخنان رئیس مجلس در کنفرانس مطبوعاتی

به گزارش خبرآنلاین علی لاریجانی در این نشست خبری که با حضور 300 خبرنگار داخلی و خارجی برگزار شد  پیام عمومی ملت در راهپیمایی 22 بهمن سال جاری به داخلی‌ها و خارجی‌ها معنادار دانست  به نحوی که همبستگی داخلی پس از این راهپیمایی به شدت عمیق شد.

وی گفت: همبستگی داخلی بین جریان‌های مختلف سیاسی در 22 بهمن خود را به نمایش گذاشت.

اهم سخنان رئیس مجلس در ادامه می آید:

* همان‌طور که می‌دانید ایران موسس اتحادیه بین‌المجالس اسلامی است. در بین مجالس اتحادیه بین‌المجالس آسیایی بزرگترین اتحادیه است که در حوزه کشورهای اسلامی نقش‌آفرین است.


 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یک شنبه 27 بهمن 1392برچسب:,ساعت 20:1  توسط محمد گلزار 

سایت الف: وکیل الدوله هایی که در برابر دولت احمدی نژاد ساکت یا مدافع بودند،امروز مچ گیر شده اند

معدود نمایندگانی هستند که در دوران هشت ساله دولت های نهم و دهم، وظیفه نظارت بر قوه مجریه را بطور مطلق فراموش و تعطیل و بلکه آنرا یک اصل غیر ضرور و اهانت به دولت کریمه عدالت گستر دانسته و معرفی می نمودند. نمونه بارز این امر، موضع رئیس اسبق دیوان محاسبات در قبال دولتیان بود، حضرتشان تا آن حد به تعطیلی نظارت بر دولت معتقد بودند که با استناد به گفتار یک مسلمان سوری، رئیس دولت را در زمره اولیاء و انبیاء معرفی می نمودند و در نتیجه، دولتش را مصون و مبرای از هر خطا و حتی اشتباهی می دانستند. با ارتقاء ایشان و گرفتن دستمزد حمایت های مجنون وار خود از دولت عدالت گستر، گروه اندکی که بعدها وکیل الدوله بودن را هم افتخاری برای خود می دانستند، ظهور و بروز نمودند. این طیف کوچک از که معمولا" صدای بلندی هم داشته و دارند، ضمن اینکه کمترین انتقاد و حساب کشی از دولت قبل را بر نمی تابیدند، که بر خطاها و تخلفات آشکار دولتیان نیز با گردن فراز و سیته فراخ، ماله می کشیدند. اینان که برخی از نخبگان را در قضیه فتنه با چوب ساکتین می نواختند، در جریان بلاهائی که خودکامگی رئیس دولت سابق بر سر کشور آورد نه تنها جزو ساکت ترین ساکتان بودند که با تفاسیر عجیب و غریب، به توجیه و حتی حمایت از آن روش و منش هم اهتمام داشتند.



ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یک شنبه 27 بهمن 1392برچسب:,ساعت 19:56  توسط محمد گلزار