همدان نامه

همدان پایتخت تاریخ وتمدن

کارخانه ای:دشمن تمام گلوگاه‌های اقتصادی کشور را هدف گرفته است

نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت با بیان اینکه امروز با اعمال تحریم‌ها در شرایط سخت اقتصادی هستیم، گفت: جنگ اقتصادی همه مردم را از خرد و کلان در برگرفته و دشمن تمام گلوگاه‌های اقتصادی کشور را هدف گرفته است.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  جمعه 27 بهمن 1391برچسب:کارخانه ای, نماینده مردم همدان وفامنین,تحریمها,ساعت 18:22  توسط محمد گلزار 

نعمتی:قوم‌گرايي در مسئله گردنه اسدآباد

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از قوم‌گرایی در حل مسئله گردنه اسدآباد، رسیدگی به این موضوع را خواستار شد.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  جمعه 27 بهمن 1391برچسب:,ساعت 18:16  توسط محمد گلزار 

سنایی:توسعه نهاوند اقدامات اساسی در حوزه شهری را می طلبد

نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طی سالهای اخیر اقدامات اساسی برای توسعه نهاوند صورت گرفته و صدها میلیارد ریال در نهاوند سرمایه گذاری شده است افزود : اما برای توسعه بیشتر این شهرستان باید اقدامات اساسی در حوزه شهری آن انجام داد.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  جمعه 19 بهمن 1391برچسب:,ساعت 23:59  توسط محمد گلزار 

نعمتی:خودتحریمی‌ها مشکل اصلی کشور است

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان گفت: خودتحریمی اصلی‌ترین مشکل کشور است که باید با مدیریت، تدابیر، همفکری و همکاری مسئولان برطرف شود.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:بهروز نعمتی,نماینده مردم اسد آباد در مجلس شورای اسلامی, تحریم ها,ساعت 23:47  توسط محمد گلزار 

پور مختار:پاسخگویی به مردم وظیفه مسئولان است

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ که در جمع اهالی روستاهای بخش لالجین حضور یافته بود، گفت: زمانی که با مسئولي به منطقه‌ای محروم وارد مي‌شويم، مردم نماينده را دوره مي‌كنند؛ در حالي كه اين وظيفه مسئول اجرايي است كه پاسخ مردم را بدهد.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:,ساعت 20:45  توسط محمد گلزار 

پور مختار:بانک‌ها 10 میلیون تومان تسهیلات خوداشتغالی پرداخت می‌کنند

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته بانک‌ها 10 میلیون تومان تسهیلات خوداشتغالی در اختیار جوانان قرار می‌دهند و در قبال آن فقط یک ضامن می‌گیرند.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:,ساعت 22:34  توسط محمد گلزار 

آریایی نژاد:ضعف خدمات‌رسانی به مردم در پی ورود دلالان به عرصه داروخانه‌ها

عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس، با انتقاد از فروش مجوزهای داروخانه‌های خصوصی به واسطه‌ها، گفت: ضروری است با ایجاد راهکارهایی دست واسطه‌ها در اخذ مجوز داروخانه‌ها را کوتاه کرد.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:,ساعت 22:55  توسط محمد گلزار 

خجسته:تحقیق و تفحص از استانداری‌های تهران، لرستان، فارس و آذربایجان‌غربی در کمیسیون شوراها

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه موارد مربوط به این تحقیق و تفحص‌ها در جلسه کمیسیون مورد بحث قرار می‌گیرد، افزود: استانداران این استان‌ها بعدازظهر روز یکشنبه (‌۱ بهمن ماه) درباره بررسی این تحقیق و تفحص‌ها در کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس حضور پیدا می‌کنند و موارد مربوط به تحقیق و تفحص از استان‌های مذکور در این نشست مورد بررسی قرار می‌گیرد.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:,ساعت 22:50  توسط محمد گلزار