خجسته:لزوم مدیریت صحیح تخصیص منابع و سرمایه‌گذاری در همدان

همدان نامه

همدان پایتخت تاریخ وتمدن

خجسته:لزوم مدیریت صحیح تخصیص منابع و سرمایه‌گذاری در همدان

 

 

 

 

امیر خجسته امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با تأکید بر لزوم توجه به منظور افزایش رونق اقتصادی و ایجاد  اشتغال پایدار و مولد در استان اظهار داشت: حمایت جدی به هر نحو ممکن از واحدهای اقتصادی کوچک و بزرگ می‌تواند در این زمینه مثمرثمر باشد.

وی گفت: ارائه مشاوره مدیریتی به بنگاه‌هایی که با مشکلات مواد اولیه، هزینه تولید، روش تولید، سرمایه ثابت و سرمایه در گردش، ماشین‌آلات، نیروی کار، بازار، تجارت خارجی و... مواجه هستند نیز از دیگر ضروریات است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس مطالعه راهبردی از طریق کارگروه سرمایه‌گذاری و اشتغال به منظور تعیین مزیت‌های نسبی و مزیت‌های مطلق استان همدان در تولید و بازنگری در مطالعات قبلی و اصلاحات لازم در آن را از دیگر برنامه‌های راهبردی دانست.

وی افزود: شناسایی آسیب‌ها و نارسایی‌های بخش صنعت، کشاورزی، گردشگری در استان همدان و ارائه راهکارهای لازم برای حل مشکلات و بازگشت رونق اقتصادی در بخش‌های مذکور نیز از دیگر موضوعاتی است که باید مد نظر مسئولان و مدیران باشد.

خجسته با تأکید بر لزوم مدیریت صحیح تخصیص منابع و سرمایه‌گذاری استان اظهار داشت: تشویق سرمایه‌گذاران به امر سرمایه‌گذاری در استان با توجه به نتیجه مطالعات، ارائه تسهیلات، خصوصاً اداری و رفع موانع موجود، همکاری واقعی دستگاه‌ها با سرمایه‌گذاران و استفاده از تسهیلات بانکی ارزان‌قیمت و راحت‌الوصول و زمین، انرژی و سایر خدمات و... از دیگر راهکارهای ایجاد اشتغال در استان است.

وی خواستار نظارت دقیق مقام ارشد استان در زمینه میزان منابع بانک‌ها و سپرده‌های اشخاص نزد بانک‌ها و جلوگیری از نشت سرمایه‌‌های داخلی استان به خارج از استان و استفاده از آنها در سرمایه‌گذاری در همدان شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان در پایان تأکید کرد: به طور قطع نتیجه اقدامات فوق به ایجاد اشتغال مولد و پایدار در همه زمینه‌ها و ایجاد رشد متوازن بین بخش‌های مختلف اقتصادی منجر خواهد شد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:,ساعت 20:53  توسط محمد گلزار