خجسته:شرکت‌های توزیع دولتی به شهرداری‌ها واگذار می‌شوند

همدان نامه

همدان پایتخت تاریخ وتمدن

خجسته:شرکت‌های توزیع دولتی به شهرداری‌ها واگذار می‌شوند

 امیر خجسته در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: طرح الزام دولت به تمرکز زدایی مورد بررسی نمایندگان قرار گرفت و از آنجایی که این مباحث در قانون برنامه پنجم توسعه کشور، به طور کامل و دقیق آورده شده است، با کلیات آن مخالفت شد و توصیه شد که در خصوص تمرکز زدایی به قانون برنامه پنجم توسعه کشور رجوع شود.

نماینده مردم همدان، قهاوند و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیش از این قانون دهیاری‌های کشور در صحن علنی مجلس مطرح شده بود، افزود: کلیات این طرح به تصویب نمایندگان رسید و مقرر شد تا در روز یکشنبه هفته آینده، با توجه به نظرات ارسال شده از کمیسیون‌های فرهنگی، انرژی، برنامه و بودجه، صنایع و معادن و کمیسیون عمران مواد این طرح نیز بررسی شود.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، سومین دستور جلسه امروز این کمیسیون را مربوط به طرح اصلاح موادی از قانون اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی کشور خواند و گفت: مقرر شد تا شرکت‌های توزیع دولتی مانند شرکت توزیع برق و ... ، در راستای تسویه بدهی‌هایشان به شهرداری‌ها، به شهرداری‌ها واگذار شوند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  یک شنبه 21 آبان 1391برچسب:,ساعت 19:30  توسط محمد گلزار