پور مختار:انتخاب تهران برای مذاکره، ‌تحولی بزرگ در روابط ایران و آژانس

همدان نامه

همدان پایتخت تاریخ وتمدن

پور مختار:انتخاب تهران برای مذاکره، ‌تحولی بزرگ در روابط ایران و آژانس

 محمدعلی پور‌مختار در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت،‌ با بیان اینکه انتخاب تهران به عنوان محل انجام گفت‌وگوهای آژانس و سازمان انرژی اتمی نشان از واقع‌بین شدن مسئولان آژانس دارد، گفت: این انتخاب، یک پیشرفت بسیار بزرگ است.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی،‌ موفقیت‌های سلطانیه در آژانس را یاد‌آور شد و افزود: یکی دیگر از موفقیت‌های نماینده کشورمان در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی،‌ انتخاب تهران به عنوان محل برگزاری نشست مذاکرات است.

وی اختلاف‌نظرهای پیشین در انتخاب محل گفت‌وگوها را یادآور شد و تصریح کرد: انتخاب تهران پس از برگزاری موفقیت‌آمیز اجلاس عدم تعهد،‌ یک تحول بزرگ در روابط ایران و آژانس به حساب می‌آید تا غرب به صدق گفتار مسئولان کشورمان بیشتر پی ببرد.

رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس با بیان اینکه واقع‌بین‌تر شدن مسئولان آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای به دلیل تلاش‌های نمایندگان کشورمان است، گفت: در نتیجه این تلاش‌ها، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و غرب متوجه می‌شوند ایران برخوردی صادقانه با آژانس داشته و فعالیت‌های هسته‌ای‌اش صلح‌آمیز است./

علی‌اصغر سلطانیه نماینده ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرده است دور جدید مذاکرات کشورمان با مسئولان آژانس روز ۲۳ آذرماه در تهران و با حضور یوکیو آمانو برگزار می‌شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  یک شنبه 21 آبان 1391برچسب:,ساعت 19:36  توسط محمد گلزار