خجسته:افزایش قیمت‌ها متناسب با شرایط اقتصادی جامعه صورت گیرد

همدان نامه

همدان پایتخت تاریخ وتمدن

خجسته:افزایش قیمت‌ها متناسب با شرایط اقتصادی جامعه صورت گیرد

امیر خجسته در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به ضرورت جلوگیری از افزایش قیمت آب، برق و گاز در شرایط اقتصادی فعلی کشور اظهار داشت: با توجه به اینکه سنگینی تورم بر دوش مردم است و قیمت‌ها سرسام‌آور بالا رفته، اما دریافتی آنها همچنان بدون افزایش، هیچ تغییری نکرده است.

وی افزود: متأسفانه عدم کنترل بازار، قیمت‌ها را بعضا تا 4 برابر افزایش داده و کنترل و نظارت جدی نیز در این بخش صورت نمی‌گیرد.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس با اشاره به زمزمه افزایش قیمت آب، برق و گاز خاطرنشان کرد: امروز بیش از هر زمان مردم فشارها را  تحمل می‌کنند، حال اگر بخواهیم از همه طرف آن را تشدید کنیم، فشار مضاعف بر مردم افزوده می‌شود.

خجسته تصریح کرد: آب، برق و گاز چیزهایی هستند که عامه مردم از آن استفاده می‌کنند و ما به عنوان نمایندگان به وزرای نفت و نیرو  در ارتباط با عدم افزایش قیمت‌ها تذکر دادیم تا متناسب با دریافتی و شرایط اقتصادی جامعه تصمیم‌‌گیری کنند.

نماینده همدان در پایان گفت: حقیقتا امروز مردم از مواجه با تورم و گرانی مستأصل هستند و طی این تذکر به هیچ وجه نباید قیمت‌ها بالا برود، چراکه هرگونه افزایش قیمت، قطعا آسیب جدی را به مردم وارد خواهد کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  شنبه 27 آبان 1391برچسب:,ساعت 18:48  توسط محمد گلزار