بهروز نعمتی در تذکر آیین‌نامه‌ای: اسامی نمایندگان خواهان ملاقات با رئیس‌جمهور منتشر شود

همدان نامه

همدان پایتخت تاریخ وتمدن

بهروز نعمتی در تذکر آیین‌نامه‌ای: اسامی نمایندگان خواهان ملاقات با رئیس‌جمهور منتشر شود

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، بهروز نعمتی در نشست علنی  (یکشنبه ۲۸ آبان) مجلس شورای اسلامی در تذکر بند ۱۱ ماده ۲۴ آیین‌نامه داخلی مجلس اظهار داشت: اخیرا از طرف معاونت پارلمانی رئیس جمهور نامه‌ای به برخی نمایندگان مجلس در مورد ملاقات با رئیس جمهور داده شده است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس اظهار داشت: سوال من این است که با توجه به شرایط موجود چرا این جلسه ملاقات از طریق هیات رئیسه مجلس هماهنگ نشده است.

وی افزود: با توجه به این که موضوع طرح سوال از رئیس جمهور مطرح است و برخی از نمایندگان خود را نماینده‌تر از بقیه می‌دانند این موضوع اختلافات شدیدی را در مجلس به وجود می‌آورد.

نعمتی تصریح کرد: درخواست من از هیات رئیسه مجلس این است که اسامی نمایندگانی که خواهان ملاقات با رئیس جمهور هستند و دعوت‌نامه دریافت کرده‌اند منتشر شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان این که این گونه اقدامات شانیت مجلس را تضعیف می‌کند، گفت: این گونه اقدامات موجب اختلاف‌افکنی بین نمایندگان مجلس می‌شود.

دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: با این گونه مسائل مجلس تضعیف نمی‌شود و دوستان نیز باید مدارا کنند تا اختلافی به وجود نیاید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  یک شنبه 28 آبان 1391برچسب:,ساعت 16:8  توسط محمد گلزار