نعمتی :طرح مبادله علوفه باشیر غیرکارشناسی است

همدان نامه

همدان پایتخت تاریخ وتمدن

نعمتی :طرح مبادله علوفه باشیر غیرکارشناسی است

بهروز نعمتی درگفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، درواکنش به خبرمبادله علوفه با شیر درمنطقه اظهار داشت: کشورهای منطقه توانمندی تولید علوفه را ندارند و کشورهایی از قبیل کانادا، اتریش، برزیل و استرالیا تولیدکننده علوفه هستند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی طرح این گونه مسایل را غیرکارشناسی دانست و گفت: تولیدکنندگان ابتدا نیاز داخل به شیر و محصولات لبنی را مرتفع سازند وخودشان اقدام به تولید علوفه کنند.

وی افزود: بسیاری از مناطق کشور برای کشت علوفه مستعد است از این رو می طلبد تا با تامین سرمایه درگردش ، بخش خصوصی را به تولید علوفه تشویق کنند.

نعمتی بابیان اینکه متاسفانه دولت برنامه ریزی مناسبی برای تولید محصولات کشاورزی نداردباذکر مثالی گفت: دولت یکسال آنقدر سیر تولید می کنند که اگر به تمام کشورها صادر شود تمام نمی شود و یکسال هم آنقدر تولیدش کم می شود که نیاز به واردات پیدا می کنیم.

رئیس کمیسیون مشترک طرح انتزاع‌ مجلس اظهارداشت: متاسفانه با توجه به کمبود وافزایش قیمت شیر و محصولات لبنی قشر وسیعی از مردم از مصرف این محصولات محروم شدند.

وی ادامه داد: کمبود علوفه ضربه بزرگی به تولید گوشت ، تخم مرغ و شیر و لبنیات زده است از این رو لازم است مسئولان فکری برای تولید علوفه درداخل کنند.

نماینده مردم اسدآباد درمجلس از تشکیل ۵ جلسه درکمیسیون مشترک طرح انتزاع با مسئولین وزارتخانه های صنعت و معدن ، کشاورزی ومعاونت برنامه ریزی و معاونت نیروی انسانی رئیس جمهور و مرکز پژوهشها درباره کمبود شیر و لبنیات و گرانی این محصولات خبرداد و گفت: نتیجه این جلسات پس از برگزاری دو جلسه دیگر اعلام خواهد شد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:,ساعت 16:1  توسط محمد گلزار