نعمتی:واردات و صادرات محصولات کشاورزی به وزارت جهاد کشاورزی واگذار شد

همدان نامه

همدان پایتخت تاریخ وتمدن

نعمتی:واردات و صادرات محصولات کشاورزی به وزارت جهاد کشاورزی واگذار شد

بهروز نعمتی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، افزود: رسیدگی و بررسی طرح انتزاع وظایف و اختیارات بخش کشاورزی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و الحاق آن به وزارت جهاد کشاورزی در کمیسیون مشترک در حال اتمام است و در آینده نزدیک به هیات رییسه تقدیم می‌شود.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در جلسه عصر روز گذشته کمیسیون مشترک رسیدگی به طرح انتزاع وظایف و اختیارات بخش کشاورزی، مباحثی در مورد انتزاع واردات، صادرات و مدیریت صنایع تبدیلی در بخش کشاورزی از وزارت صنعت، معدن و تجارت مطرح و مقرر شد تمامی مباحث مرتبط با این بخش‌ها از ابتدا در اختیار وزارت جهاد کشاورزی قرار گیرد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، تأکید کرد: در این جلسه همچنین مقرر شد که شرکت پشتیبانی امور دام که تا پیش از این زیرمجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت بود نیز به زیرمجموعه‌های وزارت جهاد کشاورزی اضافه شود و پیشنهاداتی در رابطه با اداره کل غله نیز برای انتزاع وزارت صنعت، معدن و تجارت مطرح شده که به احتمال زیاد نیز این اتفاق خواهد افتاد.

رئیس کمیسیون مشترک طرح انتزاع مجلس در پایان یادآور شد: در جلسات بعدی این کمیسیون موارد دیگری از تعیین تکلیف واگذاری بانک کشاورزی با حضور نمایندگان دولت مورد بررسی و ارزیابی نهایی قرار خواهد گرفت.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  چهار شنبه 1 آذر 1391برچسب:,ساعت 21:16  توسط محمد گلزار