نعمتی: حذف مدیران سیاسی از فوتبال ضروری است

همدان نامه

همدان پایتخت تاریخ وتمدن

نعمتی: حذف مدیران سیاسی از فوتبال ضروری است

بهروز نعمتی در گفت‌و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت، افزود:‌ قهرمانان ملی همانطور که تلاش می کنند و مدال‌های مسابقات جهانی و المپیک را کسب می کنند، به تحصیلات خود نیز ادامه می دهند تا بتوانند در آینده بعد از پایان عمر ورزشی خود به عنوان مدیری تحصیل کرده درخانواده ورزش کشور خدمت کنند.

نماینده مردم اسد آباد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: موضوع تغییر در راس هرم مدیران غیر ورزشی و تاکید کارشناسان و صاحب نظران برمساله روی کار آمدن افراد متخصص و مدیران ورزشی  حرف دل بسیاری از اهالی ورزش است.

وی ادامه داد: ورزش کشور نیازمند مدیر متخصص است که بتواند با مدیریت صحیح، صاحب نظران و پیشکسوتان را جذب و با ایجاد همدلی و یکپارچگی بین نیروها موجبات اعتلای ورزش کشور را فراهم کند.

 نعمتی افزود: درصورتی می‌توانیم ورزش  کشور را به سمت  حرفه ای شدن هدایت کنیم که هر کسی را درجایگاهی مناسب قرار دهیم واین امر به این معنا است که افراد بر طبق تخصصی که دارند باید مورد استفاده قرار گیرند.

 عضو کمیسیون صنایع ومعادن مجلس، یاد آورشد : اگر نگاه را به ورزش کشورحرفه‌ای کنیم، می توانیم شاخص ورزشی  کشور را به نحو مطلوب  افزایش دهیم، زیرا جوانان تحصیل کرده بسیاری دررشته های  تربیت بدنی داریم که  می توانند مدیریت ورزشی را در کشورمان دگرگون کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  شنبه 11 آذر 1391برچسب:,ساعت 21:55  توسط محمد گلزار