نعمتی:تغییرات در دولت انتخاباتی است

همدان نامه

همدان پایتخت تاریخ وتمدن

نعمتی:تغییرات در دولت انتخاباتی است

بهروز نعمتی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت در واکنش به برکناری رضا تقی‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و سرپرستی علی نیکزاد بر این وزارت‌خانه، گفت: برخی دوستان در درون دولت فکر می‌کنند که همه فن حریف هستند و هر نوع مسئولیتی را می‌پذیرند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت ارتباطات مجموعه گسترده‌ای بوده که قبول مسئولیت آن سنگین است، افزود: اینکه نیکزاد قبول مسئولیت کرده یک بحث است و اینکه چرا در این شرایط دولت چنین تصمیمی را گرفته، بحث دیگری است.

وی با بیان اینکه دولت تعمداً چنین اقداماتی انجام می‌دهد، تصریح کرد: دولت علاقه دارد با التهاب کشور را اداره کند و این التهاب یک روز در بحث ارزی و یک روز در جابه‌جایی وزرا باشد.

رئیس کمیسیون طرح انتزاع مجلس  از اینکه دولت فکر می‌کند مدیریت یعنی ایجاد التهاب، انتقاد  کرد و گفت: این دیدگاه در صورتی در دولت وجود دارد که این تفکر به کشور لطمه می‌زند.

نعمتی با یادآوری اینکه مجلس هشتم به ادغام این دو وزارت‌خانه یعنی ارتباطات و فناوری اطلاعات و راه شهرسازی رأی منفی داده بود، افزود: اگر پشت پرده این سرپرستی نیکزاد همان نیت ادغام این وزارت‌خانه‌ها باشد، اقدام دولت خلاف قانون به شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه بنده فکر می‌کنم نیکزاد نیروی کارآمدی است، گفت: اگر ایشان بتوانند همان وزارت‌خانه راه و شهرسازی که از ادغام دو وزارت‌خانه راه و ترابری و مسکن و شهرسازی ایجاد شده است، اداره کنند، کار بزرگی کرده‌اند. چرا که بسیاری از نمایندگان از نحوه اداره وزارت راه و شهرسازی انتقاد و اظهار داشتند که نیکزاد فقط به مسکن مهر توجه می‌کند و به بخش راه و راهداری توجهی ندارد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس یادآور شد: دولت به دنبال این است که در انتخابات آتی دستش بیشتر باز باشد و تحرکات راحت‌تری در بخش‌های مختلف داشته باشد، در حالیکه مردم ما از مسئولان انتظار کار جدی دارند نه چنین تحرکات سیاسی.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:,ساعت 21:34  توسط محمد گلزار