نعمتی: کفاشیان از فوتبال ایران خداحافظی کند

همدان نامه

همدان پایتخت تاریخ وتمدن

نعمتی: کفاشیان از فوتبال ایران خداحافظی کند

 

بهروز نعمتی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت ، افزود : فدراسیون علی کفاشیان سالهاست که ناکامی و شکست را تجربه می کند و در اکثر مواقع با مشکلات ریز و درشت زیادی مواجه بوده و نتوانسته است، انتظارات هواداران فوتبال را برآورده کند، اما در کمال تعجب و در میان بهت و حیرت همگان در بین برترین های قاره کهن قرار می گیرد. اتفاقی که به خودی خود جالب توجه، اما کاملاً تعجب برانگیز است.

 نماینده مردم اسد آباد درمجلس شورای اسلامی ، تصریح کرد : مدیریت  فوتبال در سطوح مختلف نیاز به  مدیریت اصولی،  کارشناسان فنی،  تجربیات ورزشی  و استفاده بهینه از نظرات پیشکسوتان ورزشی و  استعداد یابی دقیق دارد.

وی ادامه داد: اما واقعیت این است که بحران ورزشی متأثر از ویژگی های بسیاراز جمله  مدیر غیر ورزشی است  که امروزه در بسیاری از محافل ورزشی نقادی آن بسیار شایع است.

نماینده مرد م اسد آباد افزود: کارشناسان بر این باورند که مدیریت ورزشی  به عنوان یک موضوع  ورزشی و هنری دارای نیازهای روانشناسی ورزشی و تجربه گرایی است تا در پی آن یک مدیریت بتواند با تصمیمات درست و تحولات به موقع از عهده وظایف خود به خوبی برآید و سیستم ورزش  را از و ضعیت بحرانی خارج  و به وضعیت ایده آل برساند.

فدراسیون فوتبال ایران با شکست‌های متعدد خود در هفته‌های اخیر به شدت مورد انتقاد مردم و رسانه‌ها قرار دارد، کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتخاب این فدراسیون به عنوان برترین فدراسیون سال ۲۰۱۲ بهت و حیرت همگان را باعث شد. این دومین بار است که فدراسیون علی کفاشیان به این عنوان دست پیدا می‌کند/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  چهار شنبه 15 آذر 1391برچسب:,ساعت 21:22  توسط محمد گلزار