پور مختار:کمیسیون اصل 90 نحوه اجرای فرامین رهبری در سه قوه را بررسی می کند

همدان نامه

همدان پایتخت تاریخ وتمدن

پور مختار:کمیسیون اصل 90 نحوه اجرای فرامین رهبری در سه قوه را بررسی می کند

محمد علی پور مختارˈ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رهبر فرزانه انقلاب در مناسبت های مختلف تدابیری را برای مسایل کلان کشور اتخاذ می کنند.

وی تاکید کرد: ما معتقد به اجرای تمامی فرامین و منویات رهبر فرزانه انقلاب هستیم چون فرامین ایشان برخواسته از یک بررسی دقیق، اطلاعات گسترده است و با پیش بینی درست و نگاه به آینده احصا شده است.

نماینده نماینده بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: سعادت جامعه در گرو اجرای این منویات رهبری است و اجرای فرامین رهبری موجب پیشرفت و توسعه کشور می شود.

پورمختار اضافه کرد: بنابراین تیم ویژه ای در کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در حال بررسی نحوه اجرای مجموعه منویات و تدابیر رهبری و برنامه های پیش بینی شده برای تحقق فرامین رهبری است .

رییس کمیسیون اصل نود قانون ساسی مجلس نهم افزود: اعضای این کارگروه هم اینک مشغول بررسی اقدامات صورت گرفته در بخش خودروسازی با توجه به دیدار رهبر فرزانه انقلاب در سال 89 با خودروسازها است.

وی اضافه کرد: همچنین اقدامات صورت گرفته توسط دستگاه ها و نهادها برای تحقق پیام سال گذشته و سال جاری رهبری بررسی می شود و در این خصوص نامه هایی به سه قوه برای ارائه طرح های برنامه های صورت گرفته ابلاغ شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:,ساعت 22:8  توسط محمد گلزار