خجسته: غرب مقابله با جبهه مقاومت را از سوریه آغاز کرده است

همدان نامه

همدان پایتخت تاریخ وتمدن

خجسته: غرب مقابله با جبهه مقاومت را از سوریه آغاز کرده است

امیر خجسته در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به شناسایی مخالفان سوریه از سوی اتحادیه اروپا، توضیح داد: تنش‌های موجود در سوریه تماماً جزئی از بازی طراحی شده آمریکا و رژیم صهیونیستی به شمار می‌آید و متاسفانه اتحادیه اروپا نیز خود را درگیر مسئله سوریه کرده است.  

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی شناسایی مخالفان سوریه  از سوی اروپا را رفتاری بلندمدت توصیف کرد و گفت: با شناسایی مخالفان مسلح دولت بشار اسد از سوی اتحادیه اروپا، این اتحادیه  به راحتی و آشکارا به مخالفان سوریه کمک مالی و تسلیحاتی خواهد کرد.

خجسته یادآور شد: به رسمیت شناختن معارضان مسلح و جنایتکار سوریه بار دیگر بی‌اعتنایی غرب را به حقوق بشر، دموکراسی و حق تصمیم‌گیری مردم ساکن در دیگر کشورها نشان داد.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی با یاری گرفتن از جبهه سازشکار به رهبری عربستان و قطر قصد تخریب جبهه مقاومت را دارد و این کار را از سوریه که به عنوان حلقه طلایی جبهه مقاومت  معرفی می‌شود، شروع کرده است.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس اتحاد جهان اسلام ضد جبهه استکبار را نیازی مبرم جهان اسلام توصیف کرد و گفت: جهان اسلام به رهبری ایران، لبنان و سوریه باید اتحادی مستحکم را تشکیل دهند  تا بتوانند در برابر سازشکاران غرب‌گرای حاکم بر برخی از کشورهای جهان اسلام مقاومت کنند.

در بیانیه مشترک وزیران خارجه اتحادیه اروپا که در بروکسل نشست خود را برگزار کردند، اعلام شده است که کشورهای عضو این اتحادیه ائتلاف ملی مخالفان سوریه را به عنوان نماینده قانونی مردم سوریه پذیرفته و به رسمیت می‌شناسند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  شنبه 25 آذر 1391برچسب:,ساعت 18:13  توسط محمد گلزار