نعمتی:باید بانک مرکزی برای حل مشکل ارز وارد صحنه شود

همدان نامه

همدان پایتخت تاریخ وتمدن

نعمتی:باید بانک مرکزی برای حل مشکل ارز وارد صحنه شود

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، بهروز نعمتی در نشست علنی  (چهارشنبه ۵ مهر) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به رئیس جمهور درباره طرح مهر ماندگار گفت: هنوز طرح مهر ماندگاری در شهرستان اسدآباد ثبت نشده است و اگر بخواهیم که عدالت برگزار شود باید طرح مهر ماندگار به یکی از پروژه های ما اختصاص پیدا کند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در تذکر دیگری به محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی ایران تصریح کرد: متأسفانه بعد از جلسات مشترک بین بانک مرکزی، مجلس و دولت قیمت ارز در روز گذشته شرایط نابسامانی در بازار داشت و به قیمت ۲۶۵۰ تومان فروخته شد و باید بانک مرکزی به صورت جدی وارد موضوع قیمت ارز در بازار شود.

وی در تذکر دیگری به نامجو وزیر نیرو یادآور شد: بیش از ۱۲ سال از آغاز بکار ساخت  سد نعمت آباد می گذرد اما متأسفانه امروز تنها ساخت این سد ۳۰ درصد پیشرفت داشته است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در تذکر آخر خود به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزیر آموزش و پرورش گفت: مشکل تعاونی مسکن آموزش و پرورش اسد آباد معضلات بسیاری برای ۱۲ هزار نفر از مردم این شهرستان به وجود آورده است که براساس آن یک قطعه زمین به چندین نفر واگذار شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:,ساعت 15:50  توسط محمد گلزار