سلطانی صبور:یارانه به مهدکودک‌ها سطح‌آموزش کشور را بالا می‌برد

همدان نامه

همدان پایتخت تاریخ وتمدن

سلطانی صبور:یارانه به مهدکودک‌ها سطح‌آموزش کشور را بالا می‌برد

عطاءالله سلطانی صبور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به کارکرد مهدکودک‌ها در کشور اظهار داشت: مهد کودک‌ها در آموزش اولیه و شکل گیری شخصیت انسان و شناخت مفاهیم اجتماعی بسیارموثر بوده و منجر به افزایش حس اعتماد به نفس در کودکان می‌شود.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مهد کودک‌ها باید متناسب با نظام و فرهنگ اسلامی قدم بردارند و بر نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی تاکید کنند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، آموزش و نظارت را دو بعد اصلی در اداره مهدکودک‌های سراسر کشور دانست و افزود: ضروری است مربیان مهدکودک، آموزش‌های لازم را در چگونگی برخورد با کودکان یاد گرفته و مسئولان نیز موظفند نظارت‌های لازم را بیش از پیش گسترش دهند.

سلطانی صبور با اشاره به افزایش شهریه مهد کودک‌ها تاکید کرد: امروزه افزایش شهریه‌ها، خانواده‌ها را دچار مشکل کرده به طوری که برخی والدین قادر نیستند فرزندان خود را در مهدهای کودک ثبت نام کنند.

وی تصریح کرد: به لحاظ اهمیت آموزش و یادگیری مهارت‌ها در کشور، ضروری است برای این مهم، یارانه تعلق گیرد تا همه اقشار جامعه بتوانند از آموزشی همگانی بهره‌مند شوند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: مهدکودک‌ها باید برای مراقبت، شناخت استعدادها و همچنین رشد خلاقیت کودکان در سن پیش از دبستان فعالیت داشته باشند و مربیان نیز نباید از هیچ‌گونه فعالیتی برای رسیدن به این اهداف کوتاهی کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:,ساعت 16:8  توسط محمد گلزار