سنایی:ساختمان جدید دانشگاه مستقل نهاوند ایجاد می‌شود

همدان نامه

همدان پایتخت تاریخ وتمدن

سنایی:ساختمان جدید دانشگاه مستقل نهاوند ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس وی از فعالیت پنج دانشکده پیراپزشکی، تربیت بدنی، کشاورزی، صنایع، علمی و کاربردی در نهاوند خبر داد و افزود: در مجموع بیش از 6 هزار و 500 دانشجو در 28 رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی و کارشناسی در حال تحصیل هستند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی ایجاد دانشگاه تک‌جنسیتی غرب کشور به ویژه خواهران در نهاوند را فرصت مناسبی برای رشد و تعالی فرهنگی، علمی و اجتماعی این شهرستان خواند و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته نهاوند امسال دارای دانشگاه مستقل شد و عملیات احداث ساختمان دانشگاه دولتی نهاوند نیز آغاز می‌شود.

وی تبیین اعضای هیئت علمی در برخی دانشکده‌های این شهرستان مثل پیراپزشکی را مهم خواند و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته نهاوند امسال دارای دانشگاه مستقل شد و عملیات احداث ساختمان دانشگاه دولتی نهاوند نیز آغاز می‌شود.

نماینده مردم نهاوند مجلس شورای اسلامی تبیین اعضای هیئت علمی در برخی دانشکده‌های این شهرستان مثل پیراپزشکی را مهم خواند و ابراز داشت: معرفی اعضای هیئت علمی در هر دانشکده یا دانشگاه به آن رسمیت داده و موجب بقای دانشگاه و دانشکده می‌شود.

وی از پذیرش 700 دانشجو جدیدالورود امسال در سال تحصیلی 92-91 در دانشگاه پیام نور نهاوند خبر داد و گفت: تعداد پذیرش دانشجویان هر سال نسبت به سال گذشته افزایش دارد که نشان از علمی شدن و دانشگاهی شدن شهرستان نهاوند دارد.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه پیام نور همدان نیز در این مراسم دانشجو را مغز متفکر اجتماع خواند و ابراز داشت: هر کشوری که از دانشجویان فعال، نخبه و پرسشگر برخوردار باشد جامعه‌ای رو به جلو و در حال رشد است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی دوست‌پرور به شرایط فعلی کشور در پذیرش دانشجویان اشاره کرد و گفت: بر اساس موازین قانون اساسی، انقلاب اسلامی و به لطف رهبری داهیانه حضرت امام و مقام معظم رهبری و مسئولان دلسوز و زحمت‌کش شرایط مطلوبی برای ادامه تحصیل افراد در کشور فراهم شده است.

وی در پایان سخنانش دسترسی به انواع علوم و فناوری‌ها را منوط به وجود دانشجویانی مستعد، پرجنب و جوش و نخبه خواند و ابراز داشت: ایمان درونی و صفای باطنی از ویژگی‌های بارز دانشجویان ایران است بنابراین از آن جایی که آینده کشور باید به دست نیروهای نخبه، مخلص، باایمان و وظیفه‌شناس بیفتد نیاز امروز کشور به تحلیل علوم پیشرفته متناسب با شرایط زمان و مکان در منطقه جهان است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:,ساعت 16:46  توسط محمد گلزار