جلسه پرسش و پاسخ مهدی سنایی در دبیرستان دخترانه صدیقه کبری نهاوند

همدان نامه

همدان پایتخت تاریخ وتمدن

جلسه پرسش و پاسخ مهدی سنایی در دبیرستان دخترانه صدیقه کبری نهاوند

وب لاگ صدای نهاوند :دکتر مهدی سنایی در جلسه پرسش و پاسخ با دانش آموزان دبیرستان دخترانه صدیقه کبری(ص)نهاوند افزود: امروز کشورهایی قدرتمند هستند که در علم و فناوری وهمچنین خلاقیتهای جدید و متناسب با دانش روز جلو هستند و توانسته اند در سطح دنیا جایگاه بالایی را برای خود به دست آورند .

وی کسب دانشهای نوین و فناوریهای جدید را نیاز امروز جامعه خواند و گفت:

جامعه ما جامعه ارزش گذارو اخلاق مداری است که باید تلاش نمائیم با حفظ این ارزشها به علوم و فنون روز مجهز شویم و از دنیا عقب نمانیم.

وی افزود: اگر ما نتوانیم خود را به علوم و فنون و شرایط روز تجهیز کنیم دچار یاس و نومیدی شده و حتما شکست می خوریم .

وی یکی از ویژگیهای منحصر به فرد نظام جمهوری اسلامی را ارزشی بودن و دینی بودن آن عنوان نمود و افزود: امروز ما به دستاوردهای خوبی در عرصه های علمی رسیده ایم اما باید مدیریت های صحیحی صورت گیرد که هزینه ها به حد اقل رسیده شود و مشکلات تشدید نشود .

وی با تاکید برلزوم اتخاذ سیاستهای صحیح در امور کشور گفت: بخشی از مشکلات ما ناشی از اعمال سیاستهای غلط است که هزینه هایی را بر نظام وارد می سازد لذا باید هم تلاش نمودسیاستهای صحیح تری اعمال شود و هم با اراده و همت بالایی در راه اهداف انقلاب اسلامی حرکت نمود.

وی اعمال تحریمهای خصمانه دشمن را برعلیه جمهوری اسلامی بسیار سنگین عنوان نمود و گفت: دشمنان با اعمال تحریمها مشکلاتی را به کشور تحمیل نموده اند که البته نباید همه مشکلات را به گردن تحریم انداخت بلکه برخی سیاستهای غلط وجود دارد که مشکلات را تشدید می کند و ما را از اهداف خود دور می سازد .

وی امیدواری نسبت به آینده را یکی ازلازمه های رسیدن به توسعه و گذر از مشکلات عنوان نمود و گفت: بر اساس آموزه های دینی باید همیشه نسبت به آینده امیدوار بود و نگذاشت که روحیه یاس و بدبینی بر ما غلبه نماید لذا باید به شکلی حرکتهای امیدوارانه خود را ادامه دهیم تا جامعه اسلامی بتواند بر مشکلات غلبه نماید .http://hosensadge.persianblog.ir




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:,ساعت 18:51  توسط محمد گلزار