قهرمانی مطلق: جشنواره تئاتر کودک همدان با حداقل هزینه برگزار شد

همدان نامه

همدان پایتخت تاریخ وتمدن

قهرمانی مطلق: جشنواره تئاتر کودک همدان با حداقل هزینه برگزار شد

همدان - خبرگزاری مهر: فرماندار همدان از برگزاری جشنواره تئاتر کوردک و نوجوان همدان با صرف حداقل هزینه ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن قهرمانی مطلق شامگاه چهارشنبه در بازدید از دبیرخانه نوزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اظهار داشت: در این دوره از جشنواره تئاتر کودک و نوجوان کارهای حداکثری با حداقل هزینه انجام شد.

قهرمانی مطلق افزود: برگزاری کیفی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان توسط فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان نشان دهنده توانمندی های همدان است.

قهرمانی مطلق وجود پتانسیل های مدیریتی در برگزاری جشنواره را نیز مناسب ارزیابی کرد و ادامه داد: هیچ کم و کاستی در این زمینه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به دنبال افزایش سطح کیفی جشنواره است، اظهار داشت: زبان تئاتر، زبان خاصی است که با تفکیک بخش تئاتر کودک از نوجوان، انتقال پیام و مفاهیم به مخاطبان بهتر شکل می گیرد.

قهرمانی مطلق با تاکید بر اینکه تولید کارهای اثرگذار و فاخر با زبان هنر و تئاتر مدنظر است، گفت: در این زمینه باید نگاه ویژه‌ای به نقش آموزش و پرورش داشت.

وی با اشاره به مخاطبان بی شمار آموزش و پرورش عنوان کرد: تاکنون تعامل خوبی با آموزش و پرورش ایجاد شده است.

وی با اشاره به استقبال مردم از تئاترهای خیابانی در جشنواره نوزدهم اضافه کرد: 10 گروه نمایش خیابانی در دل مردم جای گرفته اند و در میان آنها به اجرای نمایش می پردازند که این ارتباط بی واسطه سبب استقبال مردم از نمایش های خیابانی شده است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  جمعه 21 مهر 1391برچسب:,ساعت 23:42  توسط محمد گلزار