صحراکار: احداث پایانه مسافربری شرق همدان آغاز شد

همدان نامه

همدان پایتخت تاریخ وتمدن

صحراکار: احداث پایانه مسافربری شرق همدان آغاز شد

 

محمد صحراکار مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری همدان در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: پایانه مسافربری شرق همدان برای سرویس دهی خط شهرستان‌های ملایر، تویسرکان، نهاوند، اراک، بروجرد و استان‌های شرق کشور احداث می‌شود.

 

 

صحراکار اضافه کرد: در کنار این پایانه محلی نیز برای پارکینگ خودروهای سنگین و فروش مصالح ساختمانی طراحی شده است.

وی با اشاره به انتقال ترمینال ملایر به محل ترمینال شرق گفت: از ترمینال سابق ملایر برای طرح‌های دیگری استفاده می‌شود.

عملیات اجرایی پایانه شرقی همدان در مرحله خاک برداری است

وی با بیان اینکه هم اکنون عملیات اجرایی پایانه شرقی همدان در مرحله خاک برداری است، گفت: این پایانه از جمله پایانه‌های بزرگ مسافربری کشور محسوب می شود.

مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و مسافربری شهرداری همدان هدف از ساخت این پایانه را تأمین رفاه حال مسافران و ساماندهی ناوگان حمل و نقل برون شهری، ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی شهر اعلام کرد.

وی یادآور شد: ترمینال بزرگ همدان به عنوان ترمینال مرکزی که در زمان فعالیت دولت نهم به وسعت 123 هزار مترمربع و در مناسب‌ترین موقعیت به بهره‌برداری رسید، در حال حاضر یکی از پایانه‌های زیبا و خوب کشور محسوب می‌شود.

محمد صحراکار از راه‌اندازی جایگاه سوخت‌رسانی گاز طبیعی به منظور رفاه حال بیشتر رانندگان اتوبوس این پایانه خبر داد و افزود: جایگاه سوخت‌رسانی گاز طبیعی با هدف ارتقا کیفیت و تسریع در فرآیند و فعالیت‌های سوخت‌گیری و مسافرگیری اتوبوس‌ها راه‌اندازی شده است.

صحراکار اضافه کرد: به منظور بالا بردن سطح کیفی منظر و سیمای پایانه حمل و نقل و مسافربری همدان گلکاری و فضای سبز محوطه باز این ترمینال طراحی و اجرا شده است.

اتاق مادر و کودک در پایانه بزرگ همدان راه اندازی شد

وی همچنین از راه‌اندازی اتاق مادر و کودک در پایانه بزرگ همدان خبر داد و اظهار داشت: این اتاق ایستگاه استراحت مادر و رسیدگی به کودکان است که برای رفاه حال، آرامش و استراحت موقت مادران تمهیدات لازم پیش‌بینی و اجرا شده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و مسافربری شهرداری همدان با اشاره به راه‌اندازی ایستگاه مطالعه در پایانه بزرگ همدان یادآور شد: این ایستگاه شامل بانک کتاب و جایگاه مطالعه است که در راستای بالا بردن سطح فرهنگ کتابخوانی و مطالعه حتی در کمترین زمان و استفاده بهینه از زمان راه‌اندازی شد.

کلبه‌های اقامتی در پایانه بزرگ همدان احداث شد

وی همچنین از احداث کلبه‌های اقامتی در پایانه بزرگ همدان خبر داد و گفت: هر یک از این کلبه‌ها شامل دو واحد اقامتی است که به منظور رفاه حال مسافران برای اقامت پیش‌بینی و برای آن طرح پیشنهادی اجرا شده است.

وی اضافه کرد: همچنین طراحی مجموعه اقامتی موقت برای مسافران با هدف اسکان موقت و در راستای حفظ سیما و منظر ترمینال و اجرای طرح نمونه اجرا شده است.

مدیرعامل سازمان پایانه و مسافربری شهرداری همدان در ادامه از راه‌اندازی شستشوی مکانیزه اتوبوس‌ها با هدف جلوگیری از اتلاف وقت و کاهش هزینه‌های آن شامل مصرف آب در پایانه بزرگ خبر داد.

صحراکار اضافه کرد: سازمان پایانه‌ها و مسافربری شهرداری همدان اقدام به طراحی، اجرای محل شستشوی اتوبوس در قسمت انتهایی محوطه پایانه کرده و هم اکنون این پروژه راه‌اندازی شده است.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:,ساعت 11:6  توسط محمد گلزار