دبير کل جبهه مردمي اصلاحات :خاتمي قطعا کانديدا مي شود

همدان نامه

همدان پایتخت تاریخ وتمدن

دبير کل جبهه مردمي اصلاحات :خاتمي قطعا کانديدا مي شود

خبرگزاري آريا-انتقادهايي که از خاتمي مي شود به علت ترس رقباست.
محمدزارع فومني، دبير کل جبهه مردمي اصلاحات در گفتگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري آريا خاتمي را چهره معتدلي مي داند ،مي گويد:خاتمي اگر کانديدا شود قطعا تاييد صلاحيت مي شود زيرا ايشان مشکلي نداشته و در جايي محاکمه نشده است و ما هم نگران اين ماله نيستيم؛ البته قانون بر اساس مدارک و دلايل موجود در اينگونه موارد تصميم گيري مي کند لذا  بعيد مي دانم خاتمي رد صلاحيت شود.
وي مي افزايد:انتقادهايي که از خاتمي مي شود به علت ترس رقباست زيرا اگر خاتمي کانديدا شود اصولگرايان که با تعدد کانديدا ها مواجه هستند پيروز نمي شوند و اصولگرايان به خوبي اين مساله را مي دانند.
اين فعال سياسي تاکيد کرد:اصولگرايان از ورود خاتمي به انتخابات واهمه دارند زيرا مي دانند همه اصلاح طلبان با حضور ايشان اتفاق نظر خواهند کرد از اين رو رقبا شکست سنگيني را متحمل خواهند شد.
دبير کل جبهه مردمي اصلاحات خاطرشنان کرد: خاتمي،آيت الله هاشمي رفسنجاني ،عارف  ،حسن روحاني و ناطق نوري از جمله گزينه هايي هستند که جبهه مردمي اصلاحات در حال بررسي آنهاست لذا در صورت قطعي شدن کانديداتوري هر کدام از اين افراد پس از توافق نهايي نتايج را اعلام خواهيم کرد .
وي با اين پيش بيني که خاتمي قطعا کانديدا مي شود تصريح کرد: اما اگر خاتمي کانديدا نشود اصلاح طلبان از چهره هاي  معتدل ديگر خود استفاده خواهند کرد در واقع براي انتخابات آينده اصلاح طلبان حتي براي رفتن به بهشت هم خيز بر داشته اند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  سه شنبه 25 مهر 1391برچسب:,ساعت 19:31  توسط محمد گلزار