مدیرعامل عمران و مسکن‌سازان همدان خبر داد تحویل موقت 2 باب کتابخانه در حاشیه شهر

همدان نامه

همدان پایتخت تاریخ وتمدن

مدیرعامل عمران و مسکن‌سازان همدان خبر داد تحویل موقت 2 باب کتابخانه در حاشیه شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدعلی اسدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ در راستای توانمندسازی مناطق پنج‌گانه شهر همدان با همکاری شهرداری همدان و اداره کل راه و شهرسازی دو باب کتابخانه در مناطق خضر و کوی ولیعصر(دیزج) احداث شد.

وی افزود: کتابخانه عمومی شهدای خضر واقع در مجتمع مسکونی امام خمینی(ره) به مساحت 230 مترمربع و اعتبار یک میلیارد و 250 میلیون ریال با همکاری اداره کل راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان استان همدان تصریح کرد: کتابخانه عمومی مهر نیز با مساحت 230 متر مربع و اعتبار یک میلیارد و 259 میلیون ریال در محله دیزج با مشارکت شهرداری همدان در راستای رشد و اعتلای اهداف فرهنگی محله احداث شد.

وی با بیان اینکه تصویب و اجرای پروژه‌های توانمندسازی بارقه امید در دیدگان ساکنان این مناطق را روشن می‌کند، بیان داشت: بی‌تردید در آینده‌ای نزدیک با ورود به پروژه‌های اجرایی با کاربری‌های متنوع و تأثیر انکارناپذیر آنها بر ارتقای سطح کیفی زندگی ساکنان سکونتگاه‌های غیر رسمی شاهد احیا و پیشرفت این مناطق خواهیم بود.

اسدی با تأکید بر اینکه ارتقای سطح سلامت و رفاه اجتماعی و تحقق مؤلفه‌های پیشگیری در حوزه تقویت امنیت و ارتقای وضعیت فرهنگی و حقوقی شهروندی اهمیت بسزایی دارد، ابراز داشت: ساماندهی و مدیریت کاربری‌های مزاحم محله‌ای، ظرفیت‌سازی برای توانمندسازی و بهسازی محلات و ارتقای سطح خدمات محله‌ای و شهری نیازمند همکاری تمام دستگاه‌های مربوطه است.

وی ادامه داد: در آینده‌ای نزدیک با اختصاص اعتبارات لازم در این محلات شاهد آغاز تحرکی جدی در بهبود و ارتقای شرایط کیفی زندگی ساکنان خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان استان همدان در پایان سخنانش خاطرنشان کرد:‌ رکن اصلی جلوگیری از هدر رفتن منابع و ایجاد محیطی سالم و امن برای مناطق حاشیه شهر، جلوگیری از گسترش بی‌رویه ساخت و سازهای غیر مجاز و توسعه و حجیم شدن زیان‌بار این مناطق است که مسئولان باید در این امر مهم با جدیت بیشتری اقدام کنند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  شنبه 29 مهر 1391برچسب:,ساعت 18:43  توسط محمد گلزار