شهردار اسدآباد: معوقات شهرداری اسدآباد به کتابخانه‌های عمومی پرداخت می‌شود

همدان نامه

همدان پایتخت تاریخ وتمدن

شهردار اسدآباد: معوقات شهرداری اسدآباد به کتابخانه‌های عمومی پرداخت می‌شود

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، رحیم الوندی عصر امروز در انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان با اشاره به اینکه نیم درصد از درآمد شهرداری به کتابخانه عمومی پرداخت می‌شود، اظهار داشت: در سال گذشته نیم درصد درآمد شهرداری به میزان 195 میلیون ریال بوده که تاکنون از این میزان 160 میلیون ریال پرداخت شده است.

وی افزود: در شش ماه امسال نیز نیم درصد درآمد شهرداری 100 میلیون ریال بوده که تاکنون 60 میلیون ریال آن پرداخت شده است.

شهردار اسدآباد در ادامه با اشاره به اینکه 90 درصد سهم کتابخانه از درآمد شهرداری پرداخت شده است، تصریح کرد: به زودی معوقات و مابقی نیم درصد را به کتابخانه‌ها پرداخت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه اختصاص 2 هزار و 500 متر زمین در پارک شهید باهنر برای احداث کتابخانه استاندارد نگاه مثبت ما در راستای کتاب و کتابخوانی است، خاطرنشان کرد: با توجه به بازدیدی که با حضور فرماندار و رئیس شورای اسلامی شهر از کتابخانه شهید رجایی داشتیم به دنبال این هستیم که با پرداخت به موقع نیم درصد درآمد شهرداری به کتابخانه‌ها به این نهاد کمک کنیم. 

رئیس شورای اسلامی اسدآباد نیز با اعلام آمادگی برای ایجاد ایستگاه مطالعاتی در شهرداری و دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان گفت: متولیان امر ترویج فرهنگ کتابخوانی، راهنمای آموزشی را برای مطالعه کتاب در اختیار افراد قرار دهند. 

محمدتقی ایمانی‌توکل تقویت کتابخانه‌ها در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی را امری ضروری خواند و افزود: توجه به کتاب و کتابخوانی می‌تواند موجب تقویت باورهای دینی و اعتقادی جامعه شود.

فاطمه ایمانی سرپرست کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسدآباد نیز برگزاری مسابقه نقاشی، قصه‌گویی، عضویت رایگان و جشن کتاب را از جمله برنامه‌های هفته کتاب در کتابخانه‌های عمومی اسدآباد برشمرد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  چهار شنبه 3 آبان 1391برچسب:,ساعت 21:11  توسط محمد گلزار