نعمتی: دستگاه سی‌تی اسکن در اسدآباد وجود ندارد

همدان نامه

همدان پایتخت تاریخ وتمدن

نعمتی: دستگاه سی‌تی اسکن در اسدآباد وجود ندارد

بهروز نعمتی در گفت و گو با خبرنگار حوزه انتخابیه خبرگزاری خانه ملت، با اظهار نارضایتی و نگرانی از کمبود امکانات بهداشتی در روستا‌ها و شهرستان‌های استان همدان گفت: نبود تجهیزات پزشکی در شهرستان اسد‌آباد موجب بروز مشکلات بهساری برای بیماران در این منطقه شده است.

نماینده مردم اسد‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهرستان اسدآباد در استان همدان از کمبود شدید امکانات پزشکی و درمانی رنج می برد تصریح کرد: در حال حاضر بیش از یک سال و نیم از سفر هیأت دولت به این استان گذشته و دولت همچنین مصوب کرده بود که نیاز استان به امکانات بهداشتی و درمانی به ویژه دستگاه سی‌تی‌اسکن برای بیمارستان اسد‌آباد هرچه سریعتر مرتفع شود که تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه نبود دستگاه سی‌تی‌اسکن موجب بروز مشکلات متعدد و تحمیل هزینه‌های مالی بسیار برای مردم در شهرستان اسدآباد شده است، افزود: مردم مجبورند برای انجام کار‌های درمانی خود ۴۰کیلومتر راه را طی کرده و به شهرستان کنگاور یا مرکز استان بروند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس با بیان این مطلب که مجهز شدن بیمارستان به دستگاه سی‌تی‌اسکن از جمله مطالبات مردم در شهرستان اسدآباد است گفت: با وجود پی‌گیری‌های بسیار همچنان مردم از کمبود امکانات پزشکی در این منطقه در رنج هستند و امید است با توجه مسئولان نواقض و معضلات این شهرستان مرتفع شود.

نماینده مردم اسد‌آباد در مجلس با اشاره به اینکه عزیمت بیماران برای انجام سی‌تی اسکن ممکن است موجب بروز تصادفات جاده‌ای و مشکلات برای بیماران شود،‌ تصریح کرد: دولت و مسئولان هر چه سریع‌تر برای مرتفع ساختن مشکلات و نواقص بهداشتی این شهرستان باید اقدام کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس یاداور شد: شهرستانی با ۱۵۰هزار نفر جمعیت حق دارد که از امکانات پزشکی برای رفاه حال شهروندان خود بهره‌مند باشد و این در حالی است که شهرستان اسدآباد با چنین جمعیتی در فقر تجهیزات بهداشتی مواجه است


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  دو شنبه 8 آبان 1391برچسب:,ساعت 1:29  توسط محمد گلزار