خجسته: طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری فارغ از جو‌سازی‌ها اس

همدان نامه

همدان پایتخت تاریخ وتمدن

خجسته: طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری فارغ از جو‌سازی‌ها اس

امیر خجسته در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خانه ملت، طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری کشور که در کمیسیون شور‌ا‌ها و امور داخلی کشور مجلس مورد بررسی و تصویب قرار گرفت را ثمره یک روند کارشناسی جمعی و با همکاری نخبگان و کارشناسان سیاسی، صاحب‌نظران و افراد اثر‌گذار ‌خواند.

نماینده مردم همدان، قهاوند و فامنین در مجلس شورای اسلامی، افزود: تمام تلاش کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور مجلس در بررسی و تصویب این طرح این بوده است که اصلاح این طرح بنا به ضرورت و مصلحت نظام و فارغ از بازی‌های سیاسی و جو‌سازی‌ها باشد و مشکلات و کاستی‌های قانونی، قانون انتخابات ریاست جمهوری کشور را بر‌طرف کند.

وی با بیان اینکه انتخابات رکن اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران است، تاکید کرد: قوه مقننه و کمیسیون‌های تخصصی آن همچون کمیسیون شورا‌ها در تلاش هستند تا با اصلاح قانون انتخاب ریاست جمهوری این قانون را به روز‌رسانی کنند و در این زمینه از نظریات و پیشنهادات دستگاه‌ها و افراد ذی‌صلاح و متخصص استقبال می‌کنند.

خجسته با بیان اینکه کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور که متشکل از رئیس و نایب رئیس مجلس و نمایندگان مجرب و متخصص است، یادآور شد: این کمیسیون با همکاری سایر نهاد‌ها همچون وزارت کشور، وزارت اطلاعات، مرکز پژوهش‌های مجلس و سایر کمیسیون‌های تخصصی مجلس، این وظیفه خطیر قانونی خود را به انجام رسانید.

وی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور اولین مقام اجرایی کشور است، گفت: کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور که دغدغه انتخابات مقتدرانه و انتخاب رئیس جمهوری شایسته و ذی‌صلاح را دارد، با تمام توان و قوا در زمینه اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری تلاش کرد.

رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور مجلس، از نظرات و هم‌فکری‌ اهل تفکر و صاحب‌نظران، در طول بررسی و اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری که به صورت حضوری یا مکتوب و از داخل و خارج مجلس، پیشنهادات و نظریات خود را به کمیسیون شورا‌ها ارائه دادند، تشکر کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  دو شنبه 8 آبان 1391برچسب:,ساعت 1:31  توسط محمد گلزار